2015. január 19., hétfő

az első hideg zuhany...





Ma megtörtént az első törés... ugyanis híztam, pedig elvileg fele annyi kalóriát ettem, mint amennyit lehetett volna, és sportoltam is... nem értem..


utána jött a másik hideg zuhany. az az oldal, ahol olvastam, hogy a zabpehely az egyik legjobb választás, ha minőségi szénhidrátot akarok bevinni. oké. erre ma jött egy cikk, mely szerint, ha megáll a fogyás, akkor annak az egyik oka az, hogy olyan ételeket hiszünk fogyókúrásnak, ami nem is az, pl tejbe zabpehely reggelire.. De basszus, akkor most döntsük már el, hogy mi a ... lehet enni!!!!!????

össze vagyok zavarodva!!!

Aztán délután hívott a háziorvosom, hogy a kreatin kináz enzimem, ami az izom sérüléseket mutatja, 10-szeres értékű lett, mint a normális. pedig nem érzem azt, hogy megterhelő lett volna az edzés, kivétel a kar, de annyira nincs izomlázam, hogy valami 10x érték legyen.
Ezért az utasítására ma kihagytam az edzést, és a vizsgálatot meg kell ismételni.

És akkor most itt van még egy probléma... a paleo diéta...

sokan mondják, hogy erre kellene átállnom, mert milyen jó. De számos fenntartásom van ezzel kapcsolatban.
hogy lehet valami fogyókúrás, ha annyi zsírt lehet enni amennyi csak jólesik???
itt nem fontos, hogy mennyi kalóriát visz be?
logikusan az tud fogyni, aki kevesebb kalóriát visz be, mint amennyit felhasznál...

úgyhogy ez nem a legjobb nap :S


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése