2015. január 7., szerda

Hét közepe :)

Nagyon finom zabkását főztem magamnak reggelire, egy kis holland kakaóporral és zéró cukorral megspékelve. hmm nyami :)

Annyi minden volt a munkahelyen, hogy ebédelni nem tudtam elmenni, így az kimaradt. Jó lesz holnapra. :) Hazafelé beugrottam egy update pékségbe, egy virslis croissant-t meg sajtos pogácsát vettem. Az előbbit meg is ettem ebédre, vacsorára pedig csirkemellet eszek salátával.

Ez kalóriában összesen 1057. Fehérje most az ebéd kihagyása miatt nem lett megfelelő, 68g. Szénhidrát 80g. Zsír:45g


Tudom, hogy diéta mellett szükségszerű multivitamint beszerezni, nos ennek ma eleget tettem.

#biotechusa


Be is vettem egy szemet bő vízzel.

Hulla vagyok, úgyhogy a mai napom többi részét pihenéssel fogom tölteni.

Nemsokára már edzéstervvel is tudok szolgálni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése