2015. január 10., szombat

Első benyomások / My first impressions

Nyilván nem lehet, és felesleges is jóslásokba bocsátkozni, de azért leszögezhetem, hogy nagyon elégedett vagyok eddig magammal. Nagyon finomak az ételek, persze nem tudhatom, hogy mikor unok rá a 800. zabkására vagy csirkemellre. Egyelőre szeretem, eltelít, finom, és nem sóvárgom. Elég egyhangú volt a héten a táplálkozásom, tényleg zabkása, barna rizs, csirkemell, jégsaláta. De nagyon jól kiegészítette őket az update puding, 1-1 up. péksüti, 3,5g-s kenyér. Ezzel azért mégis úgy éreztem, mintha normálisan kajáltam volna. Így is volt.

Ma ezeket ettem: 

Reggeli: 60g update 3,5g kenyér up. párizsival, salátával
Ebéd: barna rizs, up. puding
Uzsonna: zabkása
Vacsora: 200g csirkemell salátával

Megfogadtam hogy nem állok rá a mérlegre, de hát nem bírom ki, és nagyon örültem az eredménynek. Tudom, hogy az elején még nem zsírból fogy az ember, de a felesleges víznek sincs ott helye, így minden deka fogyás jól jön :) (mondjuk izomból nem kéne...)
De majd hétfő reggel tartok hivatalos mérlegelést, akkor telik le az 1 hét. Addig titok az eredmény.
Centis méretkezés majd csak 1 hét múlva, azt tényleg betartom, mert 1 hét alatt nem várom hogy rögtön centikkel legyek keskenyebb.


Obviously not possible, and it is also unnecessary to make any predictions at the beginning, but I can definitely say that I'm very pleased with myself. Very tasty meals, but I do not know, when I will say
That gives me a pip! 
So far I like oatmeal, chiken, brown rice, iceberg lettuce...these are delicious, I am not yearn for anything.
If I require a bit of sweetness, the update shop helps me. there are a reduced carbohydrate products.
I promised myself that I'm not on the scale, but I can not take it off, and I was very happy with the result. But this is still a secret, monday will be the official scaling.
I am okay :) I can do it!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése