2015. január 12., hétfő

Első mérlegelés!!!

Yesssssss! :) A tervezett fogyásomat a kalóriabázison úgy állítottam be, hogy 0,75kg/hét legyen. Igaz, hogy egyik nap sem értem el a maximális kalóriát, amit megehettem volna, sőt, valamelyik nap alig 700 kcal-t fogyasztottam (és nem éheztem!), így a ma reggel 71,4kg-t mutatott a mérleg! Ez csodálatos. 2kg-t fogytam 1 hét alatt úgy, hogy közben jól éreztem magam!


A hétvége pikk pakk eltelt, szokás szerint tojást, csirkemellet ettem. Mivel egész nap úton voltunk, vendégségben, mindenhol elmondtam, hogy köszönöm nem kérek semmit, most kicsit vissza kell fognom a szénhidrátot. De megértették, úgyhogy nem kellett azt hallgatnom, hogy egy süti nem számít, nyugodtan egyél, majd holnaptól odafigyelsz blabla...

És előkerült a centi is, kíváncsiságból és a következőket mértem :

Mell: 97cm (előző 100cm)
Derék: 84 (változatlan)
Csípő: 109 (előző 112)

Tök jó :)

Mai napom:


Étkezés:

Reggeli: dr schwarz kakaós csiga
Ebéd: barna rizs, csirkemell
Uzsonna: 30 perc intenzív séta
Vacsora: 2 csirkecomb

Ma végre újra teljesítettem az előírt fehérjemennyiséget :)

Sport:

Kinéztem az edzőtermet, ahova ma el is mentem, be is fizettem a bérletet, és le is beszéltem a személyi edzővel az első időpontot. Bíztam benne, hogy hátha ráér azonnal, így vittem cuccot, de sajna nem. Viszont szerdán igen, így két nap múlva kezdem a zsírégető súlyzós edzéseket

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése